Ranczo – odcinek 52 – Zemsta i wybaczenie

Ranczo – 4 seria 13 odc – Zemsta i wybaczenie

Księgowa Lodzia ostatecznie przekonuje się o przebiegłości i podłym charakterze swojego wybranka. Porzuca Czerepacha i opowiada się po stronie Lucy. Nastroje wyborców po raz kolejny ulegają gwałtownej zmianie i pojawia się szansa na wygraną Amerykanki. Czerepach przyjmuje tę wieść całkowicie obojętnie. Znany cynik i mistrz manipulacji uświadamia sobie bowiem, że zakochał się w Lodzi i życie bez niej nie ma dla niego sensu.
Mężczyzna postanawia podjąć tym razem uczciwą walkę i odzyskać względy ukochanej. Po zwycięstwie w wyborach Lucy staje przed dylematem, co zrobić z wójtem. Wreszcie obmyśla sprytny plan ukarania Kozioła.



Ranczo – odc52 – Zemsta i wybaczenie

Proszę włączyć obsługę JavaScript-u w przeglądarce


159 odpowiedzi to “Ranczo – odcinek 52 – Zemsta i wybaczenie”

  1. OSTRY Napisał:

    Nie wiem jak Wy, ale ja to tam będę tęsknił za Ranczem :( … Pociesza mnie jedynie to, że naśmiałem się jak nigdy od dawna tyle razy przez te wszystkie odcinki! :) ) No i Gratuluję Pietrkowi zostania Ojcem, a Lucy Panią Wójtówną VIVAT RANCZO! :) )

  2. Monique Napisał:

    Podobno piszą scenariusz do 5 seri, ale co z tego wyjdzie zobaczymy. Ja też będę tęskniła za Ranczem to był najlepszy serial.

  3. Ktos Napisał:

    Jaka szkoda że się skończyło ;| Mogliby jeszcze 4 odcinki zrobic ;)

  4. blazej Napisał:

    Tesknie za ranczam poniewaz to zajebisty serial..

  5. Zidane__xD Napisał:

    congratulation Ranczo

  6. kimi Napisał:

    matko to super że lucy będzi wujtem

  7. Pola Napisał:

    kurcze blade nie wytrzymam teraz nie będe miała co oglądać w niedziele teraz ostatni raz w tą niedziele i potem tylko czekać na nowe odcinki . :( (

  8. voila Napisał:

    …ja chcę jeszcze!!!!!!!!
    cudowny serial! Uwielbiam każdy odcinek, mam nadzieję, że bedzie kolejna seria:):):)

  9. Seba297 Napisał:

    Szkoda że więcej ich już nie będzie :(

  10. lłąl Napisał:

    KU***! ona na wójta?!

  11. Spajder Napisał:

    ale jaja koniec rancza

  12. Spajder Napisał:

    ten kto zamieszczał tu te odcinki to może jescze zamieścić I serię

  13. Primer892 Napisał:

    Ja nie mogę zal nienawidzę Lusy ta su** jeb** wygrała czemu ja chce wójta i czerpaka.KU***! ona na wójta?!

  14. nala210 Napisał:

    szkoda że to już koniec a swoją drogą szkoda że u nas nie ma takich Wilkowyj gdzie wszyscy się znają i jeden jest za drugim:)

  15. Ziomek Napisał:

    A nie bedzie juz w nastepnym roku ranczo?

  16. Henryk/Przemek Napisał:

    bedzie

  17. Henryk/Przemek Napisał:

    ale co już nigdy nie będzie rancza chyba tylko narazie nie będzie aż do nowej serii która będzie za rok

  18. SoKoMoK Napisał:

    Troche zastanawiają mnie ostatnie słowa Stacha “Kiedy się zaczęło, to trzeba wiedzieć kiedy skończyć”. Czyżby te słowa miały drugie dno? (to znaczy więcej sezonów Rancza nie będzie?)

  19. Marysia Napisał:

    Kurcze, szkoda jak nie wiem co…
    Najlepszy polski serial jaki kiedykolwiek był emitowany:) Mam nadzieję, że mimo wszystkiego będzie emitowana kolejna seria~~

  20. Sadownik Napisał:

    “szkoda że to już koniec a swoją drogą szkoda że u nas nie ma takich Wilkowyj gdzie wszyscy się znają i jeden jest za drugim:)”

    LOL- Mnóstwo jest takich wsi.

  21. KLIMUSZKO Napisał:

    No ja też będę tęsknił no ale może jeszcze będzie jeszcze :(

  22. shad3 Napisał:

    Super odcinek, szkoda tylko, że to ostatni :(

  23. kalyna Napisał:

    Czy mozliwe byloby umieszczenie calej serii?

  24. Danielo Napisał:

    Najlepszy serial pod słońcem !!! Nawet wójt z przytocznej wcielił się w podwójną rolę Cezarego Żaka i przebrał się za księdza :) )) ” SPEŁNIONE MARZENIA “

  25. komin Napisał:

    ten film jest tak dobry jak pawlaki

  26. Perfekt Napisał:

    Niebujcie sie bendze nowa seria czytalem w gazecie xD Ranczo !!! muj ulubiony serial !!!

  27. słodka2884 Napisał:

    Normalnie super odcinek nareszcie Lucy została wójtową.A tak pozatym dawny wójt dostał za swoje.
    Tylko szkoda ze juz nie będę mogła pośmiać się z nie których odcinków bo tak były zabawne.
    Najlepszy program najedynce poprostu SUPER

  28. Aniulka;] Napisał:

    ja chce jeszcze żeby leciał ten film

  29. akretka Napisał:

    Szkoda ,że skończyła się świetna opowieść o życiu ciekawych i nie tuzinkowych ludzi.Pieknie opowiedziana,w ciepłych kolorach,przyjażnie i poczuciem humoru.Oglądając ją ,ma się cały czas uśmiech na twarzy.Aktorzy- rewelacja! Plenery-super!Film -świetnie nakręcony,szeroko,krajobrazowo….szkoda.Będzie mi go brakowało.:)

  30. lucy Napisał:

    no pawlaki i kargulce przynajmniej oni są

  31. smerfik26 Napisał:

    spokojnie bedzie 3 seria rancza na wiasne piersze odcinki ofisialna wiadomosc tvp.!!!!!hura hura hura.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. smerfik26 Napisał:

    kurcze z tej radosci zle napisalem na jesien 2009.!!!!!

  33. bu! Napisał:

    znowu odcinek do połowy … ehh.. co za pech…

    P O M O C Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. iwona Napisał:

    szkoda że już koniec ;( ale dobrze że będzie następna seria!! ;)

  35. johny11palców Napisał:

    Witam wszystkich, w zyciu nie widziałem tak świetnego serialu jak Ranczo.Nigdy bym nie pomyslał ze polski serial moze być zrobiony tak fantastycznie-reżyser,scenarzyści aktorzy statyści i wszysccy którzy stoją po drugiej stronie kamery należa Wam sie gromkie brawa za 4 sezony świetnej roboty dzieki której z z tygodnia na tydzioeń czekałem niecierpliwośćia.Dziękuje i pozdrawiam

  36. mela777 Napisał:

    uwielbiam ten film

  37. sdf Napisał:

    będzie kolejna seria rancza i lucy zostanie wujtem

  38. sdf Napisał:

    bardzo dobrze lucy na wujta

  39. ryba Napisał:

    Ja myśle że to ostatnia seria poniewarz pod koniec
    tego odcinka czwórka pomachała i Stach coś tam gadał ale ranczo to najlepszy serial w polsce no i jest zajeb***y

  40. Pawloo798 Napisał:

    Jak mi przykro … ja chcę “Ranczo” !! Będę ogromnie tęskił za tym serialem. Najlepszy serial polski jaki tylko powstał!!! Żadny serial nie może rywalizować z “Ranczem” Pozdrawiam i mam cichą nadzieję że powstaną dalsze odcinki “Rancza”

  41. lol Napisał:

    ehh lucy wygrała ;/

  42. lol 85 Napisał:

    wiecie co ja myślę że następna seria będzie lepsza:)
    Ale ta była zajebista

  43. 4lol Napisał:

    szkoda że ostatni odcinek

  44. Matek Napisał:

    Szkoda że sie już kończy ale ranczo jest zajefajne!!!!!!!:):):):):):)

  45. Matek Napisał:

    szkoda że sie kończy

  46. angel Napisał:

    szkoda że to był ostatni odcinek ale był za******y(sory za wyrażenie) uśmiałam sie jak nigdy będe za nim tenskniła ;(

    Lusi wójtem a Pietrek ojcem-ciekawe co z tego będzie
    haha już nie moge sie doczekać

    mam nadzieje że scenarzyści piszą już scenarjusze do V serii Rancza ;) ) pozdrawiam wszystkich fanów RANCZA ;DDDDDDD

  47. Kamil Napisał:

    szkoda ze to juz koniec Rancza… ;/ ale jesli juz bedzie ta nowa seria to lepiej by bylo jakby Pawel Koziol byl dalej wójtem, ta rywalizacja, akcja…
    ale poczekamy- zobaczymy ;)

  48. kevin Napisał:

    świetny odcinek
    ;-]

  49. Julia Napisał:

    Będzie 5 seria, mówili w TVP ;]

  50. Pietro Napisał:

    Wszyscy uwielbiamy Ranczo. Jest to najlepszy serial pod sloncem. Kto ma wladze w tej kwestii niech cos zrobi. CHCEMY KOLEJNYCH ODCINKOW!!!

  51. franek Napisał:

    wie ktos jak nazywa sie aktorka ktora grala kolezanke corki wojta? ;]

  52. Sici Napisał:

    Z dobrych zrodel wiem, ze scenarzysci PISZA JUZ KOLEJNE ODCINKI!
    Bylo spotkanie z aktorami podczas odpustu i Pan Zak (Wójt/Ksiądz) wlasnie tak powiedzial – ze beda kolejne odcinki!
    Sprawa GORSZA na pewno odcinkow nie zobaczymy jesienia i raczej nie w 2009 roku. Najwczesniej na wiosne 2010 – mozliwe ze to bedzie przelom 2010/2011 :( (((
    Zakonczenie zrobione w genialny sposob! Wojt nie musi byc Wojtem – Koziol moze byc gospodynia domowa, zalezna od humorow ZONY! Pietrek moze miec blizniaki :)
    Stara seria, niby zamyka calosc wypowiedzia “laweczki” ale mozna dopisywac bez konca…
    Ze swojej strony chce wiecej Klaudii i Solejukowej – te dwie postaci mozna rozwijac bez konca, a Klaudii bylo zdecydowanie za malo w tej serii!
    Naprawde dzieki za filmiki :)

  53. Marecki271 Napisał:

    Ludzie,
    to definitywnie ostatni odcinek tego znakomitego serialu. Piątej serii Rancza już nie będzie. Zwóźcie uwagę na końcową scenę i wyciągnijcie z niej wnioski. Umiar trzeba mieć…

    Faktycznie, niedziela bez Rancza będzie pusta, serial wyznaczał rytm niedzieli i dodawał jej ciepłych emocji.
    Po raz pierwszy od 1986 roku (pierwszej emisji „Alternatyw 4”) tak się uśmiałem.
    Tak znakomite produkcje są rzadkością i nie lada wydarzeniami dla miłośników seriali.
    Sukces Rancza to przede wszystkim fakt znakomitego osadzenia fabuły w realiach polskiej wsi. Znam wieś, wiem jak jest a i z wójtami często dysputy przy koniaczku się prowadzi. Znakomita kreacja Żaka, plejada gwiazdorska, język, światło, dogranie scen a przede wszystkim autentyczność i ciepło klimatu Rancza spowodowały, że chcę mieć wszystkie 4 sezony w mojej kolekcji filmowej.

    Zabrzmi to dziwnie, ale w sumie cieszę się , że zakończyli ten serial u szczytu popularności i że nie stanie się z nim to samo co np. z „39ipół którego drugi sezon to totalne badziewie.
    Zresztą, przykładów jest cała masa.

    Pozdrawiam,
    Marecki271

  54. OLA Napisał:

    Ja też żałuję że się skończyło nie wiem i nie rozumiem dlaczego Ranczo nie jest serialem o nieskończonej liczbie odcinków tak jak m jak miłość, czy pierwsza miłość itp.

  55. D. Napisał:

    ja też będę tęsknić za Ranczem, świetny serial, świetna obsada, ale jeśli ma się z tego zrobić druga moda na sukces to lepiej skończyć. Niech pozostaną miłe wspomnienia.
    ps: ale jakby pojawiła sie kolejna 5 seria to jeszcze byloby to przyzwoite !! :D nie będzie łatwe stworzyć nowej produkcji na miarę Rancza i to jest właśnie najgorsze.

  56. osek Napisał:

    Git serialek

  57. Ewelisia Napisał:

    To były najlepsze odcinki rancza chce jeszcze i jeszcze nie chce by się kończyły ten odcinek był najlepszy ale ostatni wielka szkoda (:

  58. Kofincia Napisał:

    Super ten odcinek, ale szkoda że się już skonczyła te seria, dla pocieszenia fajnie ze kręcą już następną… Pozdrawiam wszystkich wielbicieli Rancza.. :] buźźźźka.

  59. Skoda:( Napisał:

    Ja też mieszkam na takiej małej wsi :D I też wszyscy sie znają :P Jest Wypas xD a szkoda że sie Ranczo skończyło…;(

  60. Marecki271 Napisał:

    Nie będzie piątego sezonu RANCZA.
    Sici napisał w 52 poście:
    “Z dobrych zrodel wiem, ze scenarzysci PISZA JUZ KOLEJNE ODCINKI!
    Bylo spotkanie z aktorami podczas odpustu i Pan Zak (Wójt/Ksiądz) wlasnie tak powiedzial – ze beda kolejne odcinki!”

    Nie, nie będzie kolejnych odcinków, nie podpalajcie się tak, to już koniec, THE END.
    Jak pisałem powyżej, też uwielbiałem ten serial ale nie chciał bym aby schrzaniono go rozwlekaniem w nieskończoną ilość konwersyjnych mutacji kolejnych problemów jego bohaterów. Nie tędy droga.
    Sam Wojciech Adamczyk podkreślał, że 52 będzie ostatnim odcinkiem serialu, nie sezonu, a definitywnym końcem SERIALU i kropka.

    Tak więc, mieliśmy w Ranczu Polskę w pigułce. Nie zmyśloną, portretowaną bez patosu i nadęcia, czasem ciepłą, czasem smutną, a czasem po prostu serdecznie obśmianą.
    To drugi po „Alternatywy 4” serial w którym śmiałem się sam z siebie i tak głęboko utożsamiłem z miejscem i akcją.

    A propos, pamiętacie, że Alternatywy 4 miały tylko 9 odcinków?
    I co? Nad czasowa kreacja, znakomite, kultowe kino. Podobnie będzie z Ranczem – mam nadzieję.
    Pozdrawiam

  61. Tolkien Napisał:

    Ech…z jednej strony szkoda, że to już koniec tego serialu…ale z drugiej strony lepiej niech nie robią dalej…teraz ten serial, te wszystkie 4 serie tworzą jedna całość (w końcu chłopaki na końcu pomachali na pożegnanie)…jakby zaczęli tworzyć dalsze serie to może się stać to samo co z innymi serialami…umierać śmiercią powolną, zakończona w końcu szyderstwem serialu…a ja wole ten serial wspominać jak najmilej… pozdrawiam wszystkich miłośników serialu “Ranczo” :)

  62. Qba Napisał:

    Ranczo to świetny i tez zaluje ze sie skonczyl ale jak powiedzial Stach: umiar trzeba miec. W ten sposob wszyscy beda pamietali ranczo jako wspaniala komedie a nie dlugiego i nudnego tasiemca ktory nie ma konca

  63. Marysia Napisał:

    Nie wyobrażamy sobie niedzieli bez tej dawki ciepła i humoru w najlepszym wydaniu.Oboje z mężem po całym tygodniu pracy i usiłowaniu wychowywania naszej trójcy pociech zasiadaliśmy w niedzielę przed telewizorem tylko po to by obejrzeć “Ranczo”.NIE MOŻECIE NAM TEGO ZROBIĆ,MY CHCEMY JESZCZE!!!!!!!!

  64. marcin Napisał:

    to był zajebisty serial

  65. [tajne heh] Napisał:

    Ten odcinek był zajebisty:-)

  66. Agula Napisał:

    kurczę…szkoda, ze to ostatni odcinek :( taki super serial! Może za rok będzie następny sezon…ale to czekanie jest najgorsze:( chyba nie wytrzymam tyle czasu bez Wilkowyj;/

  67. Patryk Napisał:

    kurcze szkoda ze to ostatni odcinek to najepszy serial smutno mi będzie :[ :[

  68. czykit Napisał:

    salut vous etes des pd et guinne

  69. Nulka20 Napisał:

    BoSkI ;)

  70. Nela Napisał:

    super.
    ranczo to naj. polski serial ;) )
    kochaaam je oglądac ;pp

  71. kas Napisał:

    Najlepszy polski serial!
    mam nadzieje,ze nigdy sie nie skonczy!!!

  72. Marta26 Napisał:

    Czy masz może odcinki z pozostałych wersji, najbardziej zależy mi na 1. Jakbyś miał/a to proszę, aby zostały wstawione.

  73. Monique Napisał:

    W lipcu będą wszystkie odcinki tutaj :)

  74. Lili Zehute Napisał:

    Nie martwcie sie, moze dalsze serie bedą, bo ponoć TvP zastanawia sie nad tym.

  75. Lili Zehute Napisał:

    I nie chodzi nawet o koncową część tego odcinka która pokazuje to ze to juz koniec. Wszystkiego mozna sie spodziewać, jest tylu widzów serialu, ze nie jeden list do TVP został wysłany :)

  76. kolomolo Napisał:

    hce ranczoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bendzie

  77. marcin Napisał:

    ranczo jest super oby zrobili do 10 seri

  78. Siostra Napisał:

    no wlasnie i co dalej z Ranczo?

  79. wiola Napisał:

    BARDZO PROSZĘ O WCZEŚNIEJSZE ODCINKI RANCZA, PONIEWAŻ NIE MOGŁAM OGLĄDAĆ W TELEWIZJI. JEDYNE JAKIE OGLĄDAŁAM TO TE TUTAJ. PROSZĘ O WIĘCEJ I DZIĘKUJĘ ZA TE KTÓRE DALIŚCIE MI MOŻLIWOŚĆ OBEJRZEĆ.

  80. ładna Napisał:

    Lucy:Ty tez bys mnie tak szukał?
    Kusy:Ja ciebie codziennie szukam Lucy a jak znajduje to niemoge uwierzyc ze jeszcze nieodeszłas

  81. bartunio754 Napisał:

    Super jest ten odcinek xD

  82. Szczęściara Napisał:

    Ja wierze że zrobią 5 sezon, bo większość ludzi ten film ogląda. Jeśli by nie zrobili 5 części to nic już by nie było w tej telewizji:)

  83. czesio Napisał:

    RANCZO JEST SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  84. wojte ranco Napisał:

    szkoda rze nie będzie wieęcej rancza

  85. Monika1404 Napisał:

    Ten serial jest suuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!!!!!!

  86. raikor Napisał:

    Kilka uwag do forumowiczów: SoKoMok napisał: “Troche zastanawiają mnie ostatnie słowa Stacha “Kiedy się zaczęło, to trzeba wiedzieć kiedy skończyć”. Czyżby te słowa miały drugie dno? (to znaczy więcej sezonów Rancza nie będzie?)” – ty, poważnie? Jak na to wpadłeś? Twoja spostrzegawczość mnie powala, genialna dedukcja. Primer892 napisał: “Ja nie mogę zal nienawidzę Lusy ta su** jeb** wygrała czemu ja chce wójta i czerpaka.KU***! ona na wójta?!” – niech mama da tabletki, bo sobie niuniu krzywdę robisz. Jak czytam te niektóre komenty to zastanawiam się co z tymi dzisiejszymi dzieciakami się dzieje. Jak młodzież to przyszłość narodu, to ja czarno widzę tę przyszłość. Taka mała dygresja.
    A co do serialu. Z jednej strony żal serce ściska, że moja przygoda z Ranczem dobiegła końca i zadaje sobie czasem pytanie, czemu takie kiepskie seriale jak Plebania czy pożal się boże Klan emituje się w kilkuset odcinkach, a taką perełkę jak Ranczo ucina się po 4 sezonach ALE, to serce, a zdrowy rozsądek podpowiada, że zakończenie serialu na takim etapie, w takim momencie jest bardzo dobrym wyjściem i powstanie 5 serii, jak ktoś tam wspominał zepsuło by według mnie pozytywne wrażenie ostatniego odcinka, który był dobrą klamrą zapinającą cały serial. Nie ma co psuć tego dzieła i tworzyć z niego drugą Modę na sukces.

  87. Nicola Napisał:

    Bardzo mi jest żal, że ,Ranczo’ już nie będzie emitowane :( Bardzo mi się podobał ten serial ! Wielki sentyment !:)

  88. Adaś Napisał:

    Chłopaki z ławeczki są wporzadku bez nich serial nie ma sensu

  89. MarTusia® Napisał:

    NAJLEPSZY SUPERHIPERMEGAWYPAŚNY ODLOTOWY PORYWAJĄCY WZRUSZAJĄCY A PRZY TYM BARDZO ZABAWNY;) INNE SERIALE NIE DORASTAJĄ MU DO PIĘT !!!!!! Czemu ta przyjemność nie trwa dłużej?! Wyemitowaliby jeszcze kilka odcinków, bo mogłabym codziennie go oglądać.

  90. MAZ9 Napisał:

    Na TVP1 niezbyt się ostatnio przejmowali widzami i przesuwali emisje odcinków.
    Na szczęście mogłem obejrzeć w sieci.
    Myślę że gdyby dokręcili następne odcinki to nie były by podobne to tasiemców.

  91. aga Napisał:

    czemu mozna ogladac tylko przez 72 minuty a pozniej trzeba odczekas 45 minut?

  92. kaska Napisał:

    tez tam weszlam i tez mnie to w……jak sie chce caly czas to trzeba placic!!!!bez sensu po co wogole dawac !!!!tylko na nerwach czlowiekowi graja,czy ktos wie co sie tutaj stalo ?dlaczegoo nie chodzi?

  93. Detektyw Monk Napisał:

    Każdy serial kiedyś się kończy.

  94. drelol Napisał:

    szkoda że koniec ale podobno 5sezon już robią

  95. Tukan Napisał:

    Hehe Ranczo to juz sie skonczylo xD

  96. raf Napisał:

    ja chce kolejny sezon… błagam…

  97. dredAsia Napisał:

    Rewelacyjny serial i pieknie zakonczony :)
    Pozdrawiam cale crew.

  98. janusz Napisał:

    heeeeeee

  99. kangooo Napisał:

    Nie mogę otworzyc tego odcinka . czemu ?

  100. pesze Napisał:

    dziwne mi na firefoxie idzie bez problemu odcinek a na internet explorerze mam czarny ekran.

  101. Emi Napisał:

    Siedze w domu na urlopie macierzynskim i calkiem niedawno odkrylam ten serial… obejrzalam wszystkie odcinki i nie moglam sie oderwac… duzo smiechu i wspaniala gra aktorow. Gratuluje scenarzystom i Ja rowniez bede tesknic!!!

  102. Trener1905 Napisał:

    Jest będzie jeszcze jedna seria :) ale niestety dopiero w 2011 :( juz odliczam dni :)

  103. Klaudia Napisał:

    Wdeług mnie te pierwsze Wilkowyje były najlepsze. Amerykanka na początku była fajna i wogule a teraz WÓJTEM ZOSTAŁA . Gdy był czerepach i ,,Wójt” było super. Najbardziej nielubie scen w których sie całują albo mówią Kocham Cie. A Lucy i Kusy byli do bani. I teraz jeżeli będzie 5 seria to na pewo nie będzie tak ciekawa jak pierwsze trzy moge się założyć.Mimo tego oglądałam prawie wszystkie odcinki.UWAŻAM ŻE TO SUPER SERILAL.Tylko niepodoba mi się w nim Lucy, Kusy i Dorotka (brzydkie imie według mnie nie żebym chciała kogoś obrazić,mnie moje imie sie niepodoba ale trudo nie ja o tym zdecydowałam)Tak czy siak wracając do tematu reszta bohaterów,aktorów jest super.Sulejukowa jest bombowa.A te pijaki też mi sie niepodobają ale bez tego wszystkiego niebyłoby Rancza więc chyba nie powinnam się czepiać. Gdyby to odemnie zależało ten serial wygłądały by całkiem innaczej i nie miałby takiej oglądalności. Lucy albo dostaje takie role albo jej po prostu nie lubie.Występowała też w ile waży koń trojański i tam też mi się nie podobała. Krytykuje j bo jej nie lubie i głupio gra .Reszty się nieczepiam i czeka na 5 serie. Pozdro dla aktorów oprócz Lucy, Kusego i Dorotki.A szczególne POZDRO dla Sulejukowej!!!!!!!!!!! :)

  104. MrDonKaczorEx Napisał:

    Witam was , nie wiem czy to prawda ale dziś kolega powiedział mi że przeczytał w tej gazecie co tam piszą filmy jakie będą ( nie pamiętam nazwy ) ,że ma być na pewno 5 sezon !! A i do Klaudii twoje imię jest do bani ogólnie jesteś głupia nie umiesz pisać oglądać , żal mi cie . Jak się teraz czujesz ?? Pozdro dla wszystkich

  105. Andrzej Napisał:

    Ciekawe czy będzie 5 seria, dobrze że zawsze można wrócić na 4lol i obejrzeć sobie ukochane ranczo…

  106. Andrzej Napisał:

    http://static3.blip.pl/user_generated/update_pictures/634429.jpg w 2010r. ma być 5 seria

  107. Piotrek Napisał:

    Kurcze najlepszy odcinek ze wszystkich!!!super!!!i te zakończenie…pozdrawiam wszystkich fanów Rancza

  108. Lolo Napisał:

    super serial!! czekam na nastepne odcinki.

  109. Angela;)* Napisał:

    Uwielbiam Ranczo!!!

  110. Julcia _)(*&^%$## Napisał:

    fajny filmik… uwielbiam ranczo.. a najbardziej lubię amerykankę,Klaudię i Pietrka. tylko ciągle dzieci się rodzą. żal mi tego… wo gule dupa. ale poza tym jest wywalisty. nie praw dasz?

  111. Julcia _)(*&^%$## Napisał:

    po między wójtem a plebanem stara wojna toczy się.

  112. marcin Napisał:

    ranczo to mój najlepszy serial i czekam na nowe odcinki

  113. luki Napisał:

    Ranczo to mój najlepszy serial i czekam na nowe odcinki>>

  114. pietrek Napisał:

    spokojnie nowe odcinki już w 2011.r. ale ciekawe jak będą wyglądać nowe odcinki z lucy jako wójtem a wójt pewnie będzie siedział na dupie hehehe :)

  115. bezimienny Napisał:

    zajebiaszczy serial i śmieszny kiedy będzie to nowa seria, będe oczekiwał ją na ekranach xd

  116. kowal1478 Napisał:

    hehehe wójt menda się doigrał:P
    spox odcinek

  117. xDDD Napisał:

    Będzie 5 sezon :D
    http://media2.pl/media/50930-tworcy-rancza-stworza-kolejny-hit.html

  118. Slazak Napisał:

    Gdybym byl osoba kompetentna to film “Ranczo” bylby filmem nominowanym do “Oscara”

  119. DJ . ARTI Napisał:

    RANCZA
    NIGDY NIKT NIE ZAPOMNI TO WIADOME ALE WSZYSCY MÓWIĄ ŻE BĘDĄ NOWE ODCINKI JA TEŻ CHCE ICH WIWAT RANCZOOO

  120. wioleta0712 Napisał:

    “Ranczo” to najlepszy polski serial… jest się z czego pośmiac…będę za nim tęskniła…

  121. fan Napisał:

    Chcę 5 sezon Rancza! Kurde, interesuje mnie jak potoczy sie dalej akcja w związku z tym, ze Lucy została wojtem. A Solejukowa! Te jej umiejętności językowe! Chcę wiecej!
    Pozdrawiam wszystkich fanów Racza! ;) )

  122. DaVid Napisał:

    Ja pier… , ja bez rancza nie wytrzymam i tak dla uspokojenia oglądam powtórki z neta
    Ranczo to jest naj naj naj lepszy serial i nie może go zabraknąć
    Pozdrawiam

  123. flinston Napisał:

    nie może go zabraknąć bo to jest moje drugie oko hee

  124. DaVid Napisał:

    Ten serial jest najlepszy na świecie ja bez niego nie wytrzymam dla małego ale małego uspokojenia oglądam powtórki z neta
    Bez tego nie da się żyć
    pozdrawia DaVid

  125. DaVid Napisał:

    mam pytanko. 5 sezon RANCZA będzie

  126. DaVid Napisał:

    ranczo musi byś to rozkaz wójta hee

  127. Nastka Napisał:

    Jak fajny film to tylko ma kilka odcinków.Super film i wreszcie coś o polskiej rzeczywistości a nie jakaś mydlana opera amerykańska.

  128. Tarmoś Napisał:

    Ranczo to najlepszy Polski serial i powinien się bez przerwy ciągnąć. Jedynie mogliby zrobić na wakacje przerwę ale nie 52 odcinki przez 4 lata. Muszą być nowe odcinki bo bez tego to nie da rady. Nie ma lepszego serialu, mozliwe ze nawet na świecie nie ma…

  129. ola Napisał:

    Ranczo to najlepszy film który oglądałam. Jak teraz się odcinki skączyły to trochę tęśknie.Ale prawdopodobnie mają być na wiosnę 2011r.Już nie mogę się doczekać,ale chyba tak jak wszyscy.

  130. ola Napisał:

    ranczo to najlepszy film nz świecie i powinien on cały czas lecieć w telewizji

  131. kinga09172 Napisał:

    szkoda ze jusz niepuszczaja odcinkuw rancza

  132. Joseph Napisał:

    Właśnie obejrzałem “ciurkiem” wszystkie odcinki i jestem pod wrażeniem. Mam już prawie 50 lat i nie podejrzewałem siebie, że tego typu film tak przypadnie mi do gustu. Czekam na następne odcinki, bo to NIE MOŻE być koniec. Gratuluję ekipie dobrej roboty. Sam zajmuję się zawodowo filmem i zdjęciami w biednym regionie i może dlatego trochę się utożsamiłem z całą akcją. Pozdrawiam!

  133. Mateusz 23 Napisał:

    Ja też tęsknię za tym super serialem. Szkoda że tak mało powstało odcinków Rancza. Nie doczekam sie nowych :-(

  134. xmen 123 Napisał:

    podobno na jesieni na być piąta seria rancza

  135. Devilero Napisał:

    5 seria Ranczo będzię emitowana wiosną 2010 roku.

  136. Devilero Napisał:

    2011*

  137. żal Napisał:

    weźcie to naprawcie !!!!!!11

  138. mr Skater Napisał:

    dlaczego video sie ne wlancza

  139. Olka;) Napisał:

    Zajebisty odcinek!;)

  140. mr Skater Napisał:

    Nie wlancza sie

  141. jurek Napisał:

    kiedy będą nowe odcinki niemoge sie doczekać bo mają być w czerwcu

  142. mr Skater Napisał:

    hääää?

  143. mr Skater Napisał:

    ktos sminil co ja napisalem co to ma

  144. mr Skater Napisał:

    sry nimiecka klawiatura

  145. mr Skater Napisał:

    aha video nie wlancza sie

  146. Gordon Napisał:

    Na szczęście będzie kolejna seria. W 2011 co prawda, ale lepsze to niż w cale. A co do odcinka, najlepszy był Czerepach jak wyważył drzwi.

  147. Maciek Napisał:

    Czy na pewno w 2011 roku będzie nowa seria Rancza?

  148. mr Skater Napisał:

    VIDEO NIE WLANCZA SIE

  149. dawid Napisał:

    Mi nie wszystkie odc działają ;/

  150. pinki Napisał:

    A ja słyszałam że dalsze odcinki rancza beda :)

  151. mary Napisał:

    Aaaaa KOCHAM RANCZO!!! SUPER oDcInEcZeK ;* Muah!;*

  152. rafał123 Napisał:

    A w gazecie zapowiadali nowe????

  153. grdw Napisał:

    czerepak w tym serial gra gnidke……………….

  154. neetka . ;*** Napisał:

    kooocham to ! ;dd ;***

  155. Kolobrzeg Napisał:

    super odcinek alle jusz sie nie wlancza moze ktos pomuc prosze

  156. Misiekfisiek Napisał:

    Wspaniały serial i radocha podczas oglądania ale jak ten odcinek oglądam to mi się smutno robi chociaż od kiedy jestem małą dziewczynką lubię szczęśliwe zakończenia. Jedyna pociecha to to że może będzie jeszcze jedna seria mojego ukochanego serialu.Pozdrowionka dla wszystkich dla których Ranczo to supcio serial pozdrawia was Misiekfisiek:)

  157. Siemka 52 Napisał:

    :) Spoko.

  158. mucka345 Napisał:

    spoko są te seriaciele wie

  159. daneilpro Napisał:

    ranczo jest faijne ale gdy gra w serialu policjant on ma adehade adehade co hwile policjanta męczy adehade haha!!!!!@

statystyka