Ranczo – odcinek 51 – Fałszerze uczuć

Ranczo – 4 seria – Fałszerze uczuć

Panią Lodzię, wciąż nieprzytomnie zakochaną w Czerepachu, nękają coraz silniejsze wyrzuty sumienia, ponieważ jest świadoma, jak brudnych i niegodziwych chwytów jej ukochany użył przeciw Lucy. Czerepach, bezwstydnie na niewinnym uczuciu księgowej żerujący, symuluje obłożną chorobę, żeby myśli księgowej odwrócić od polityki, co przynosi szybki efekt. Sondaże, na skutek przemiennych akcji obu stron, nadal nie wskazują wyraźnego faworyta, więc Czerepach, człowiek w swojej perfidii genialny, wymyśla cios ostateczny.
Wójt ma się publicznie pogodzić z bratem i prosić go o wybaczenie win. Wójt najpierw protestuje, ale kiedy orientuje się, że chodzi o pogodzenie fałszywe, które ostatecznie z jego brata zrobi głupca, dużo chętniej przystaje na propozycję. Odbywa się publiczne pogodzenie, ciotka odjeżdża uszczęśliwiona, a wójt triumfuje, gdyż jego wyniki w sondażach gwałtownie szybują.



Ranczo – odc51 – Fałszerze uczuć

Proszę włączyć obsługę JavaScript-u w przeglądarce


51 odpowiedzi to “Ranczo – odcinek 51 – Fałszerze uczuć”

  1. bartek Napisał:

    specjalnie czekalem i nie ma… żal…

  2. jimmy Napisał:

    ja też ;/

  3. Monique Napisał:

    czasami są pewne opóźnienia.

  4. jest Napisał:

    jest!!!!!!! dzieki juz ogladam nigdy nie pisalem – ale pamietajcie wielkie dzieki!

  5. sep Napisał:

    co jest co sie wylacza

  6. rrerr Napisał:

    włonc sie

  7. iwona Napisał:

    Nie zgadzam się z opiniami. Odcinek jest fajny, a i z odtwarzaniem nie miałam żadnych problemów.

  8. Japycz Napisał:

    U mnie działa i jest w porządku. Nie ma lepszego serialu ;) Już się nie mogę doczekać nowego odcinka.

  9. Maciek Napisał:

    o jest juz ok

  10. Maciek Napisał:

    sszkoda ze wczesniej nie ma 52 odcinka ciekawe co bedzie:)

  11. Sadownik Napisał:

    Eh- taka wpadka Czerepacha? To już wiadomo kto wygrał wybory- a liczyłem, na takie zagranie, że by się nie pozbierała.

  12. Incubus Napisał:

    ludzie co wy marudzicie ze nie ma jak wam nie chodzi to wezcie wymiencie przegladarki zrobcie update java script a nie marudzicie mi chodza wszystkie odcinki

  13. Henryk/Przemek Napisał:

    spoko odcinek

  14. DZIAŁA !!! Napisał:

    Modlę się aby ta głupia Lucy nie wygrała wyborów, PAWEŁ KOZIOŁ na wójta !!!!

  15. Henryk/Przemek Napisał:

    weź się nie udzielaj

  16. ... Napisał:

    Dlaczego mi w połowie przestaje działać?

  17. mirek Napisał:

    nie dziala ;/ jak mam obejrzeć ?

  18. Julka Napisał:

    Kolega ma racje Kozioł na wójta, a nie jakieś ścierwo (LUCY)

  19. andzia Napisał:

    no fajny

  20. kas98765@wp.pl Napisał:

    fajny

  21. Seba297 Napisał:

    Super odcinek już nie mogę doczekać się następnego.

  22. zenek Napisał:

    Też się nie mogę doczekać kolejnego odcinka, myślę że wójt wygra wybory.

  23. DYbek Napisał:

    też sądze że to spoko odcinek i oczywiscie czekam na nastepny

  24. Henryk/Przemek Napisał:

    Julka to stara ścierwa i może wójt wygra wybory ale i tak Lucy była by lepszym wójtem

  25. Julia Napisał:

    Dokłądnie, mam nadzieję, że to Lucy wygra wybory, bo wójt do złośliwa szmata !!!

  26. PAWEŁ KOZIOŁ Napisał:

    Przepraszam wam ale tych wyborów nie wygram. Pani Lucy Wilska wygra. To przez Czerepacha który poddał się walcząc “SZLACHETNIE” o serce Lodzi. Lucy mnie ukarze jeszcze.

  27. Henryk/Przemek Napisał:

    Lucy wygra wybory to już pewne bo ten Koziołek matołek powinien do pierdla iść za te przekręty co porobił…xD

  28. Peeter Napisał:

    Wiecie ze to przedostatni w tej serii? %2 i koniec…

  29. Spajder Napisał:

    omg Lucy na pewno wygra bo wójt nie

  30. jil Napisał:

    Precz z Lucy, ona jest totalnie głupia jest bardzo pozytywną postacią, ale niech się w politykę nie miesza.
    KOZIOŁ albo Czerepach na wójta, Duda też jest spoko !

  31. Aniulka;] Napisał:

    ej tam co wy mówicie Lucy jest na wójta col :* ;p;p;p;p;p;p;p;p

  32. Zenek Łopata Napisał:

    Nie mogę sie doczekać kolejnego odcinka … Kiedy bedzie na 4lol.pl?:)

  33. Aniulka;] Napisał:

    ja też nie moge sie doczekć :** ;p ^^

  34. Bartuś Napisał:

    ja tam nie wiem kto by mial byc wojtem… ale ze czerepach taki glupi jest to nie sadzilam :P mogl sie na troche jeszcze opanowac! :P

  35. HENRYK/PRZEMEK Napisał:

    http://4lol.pl/ranczo-odcinek-52-zemsta-i-wybaczenie/

  36. kevin Napisał:

    super odcinek ;-]

  37. weteran Napisał:

    Genialnie opracowany-do perfekcji.Odcinek Rancza,jest niewiarygodnie wspanialy.Szczegolnie ten ” spot” bialy dom.My widzowie z prowincji obawiamy sie,ze Pani Lusi przegra wybory po tym numerze z przeprosinami wujta w kosciele.Dziekujemy za wspaniale widowisko. KRZYSZTOF z Czestochowy

  38. kora Napisał:

    superr.

  39. Napisał: Napisał:

    ranczo jest moim ulubionym serialem.
    ta lodzia szczerze to jest całkiem smieszna xDD
    mam nadzieje ze bedzie 5 seria ;p

  40. Jacols Napisał:

    Superowy odcinek! :)

  41. ASIENKA Napisał:

    SZKODA MI KSIĘDZA

  42. EB Napisał:

    Dlaczego tu jest odcinek 52, a nie 51?

  43. kama Napisał:

    Lucy i zostanie wójtem

  44. kama Napisał:

    Lucy zostanie wójtem

  45. dziki Napisał:

    Najlepszy polski serial jaki widziałem :) .

  46. Kueba Napisał:

    Ranczo rządzi jest super

  47. Dominik Napisał:

    Mi zawsze się włancza

  48. Niunia Napisał:

    czekam i czekam i doczekać sie nie mogę aż mi się włączy :) :/
    Szkoda nie włancza się:(

  49. Siemka 52 Napisał:

    :( Rancza nie będzie!

  50. natalasha Napisał:

    co zorbic zeby sie otworzylo?!

  51. rafiiiiiiii Napisał:

    U mnie działa i jest w porządku. Nie ma lepszego serialu ;) Już się nie mogę doczekać nowego odcinka

statystyka